Monday, August 29, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri... Maaf Zahir dan Batin...

kali Sembang2

Tinggal lagi sehari atau dua hari umat islam berpuasa... Sekejap betul masa berlalu..

Pada ketika ini, tentunya masing-masing sedang berada di kampung bersama keluarga.. Dan ada juga yang sedang memandu atau menaiki pengangkutan awam untuk pulang ke Kampung..

Bagi mereka yang sedang balik ke Kampung atau telah berada ke kampung saya ucapkan selamat Balik ke Kampung.. Berhati-hati semasa memandu.. Ingatlah orang yang tersayang.. Dan orang-orang yang sedang menunggu kepulangan anda..

Semoga anda dapat meraikan Hari Raya ini Dengan Penuh Kegembiraan bersama sanak saudara dan sahabat Handai..




Bagi yang tidak dapat pulang ke Kampung kerana bertuga.., jangan bersedih... Harap Bersabar.. Laksanakanlah tugas anda dengan sebaiknya.. Insya Allah akan ada hikmah di sebalik semua dugaan ini.. Gunakanlah kecanggihan media elektronik yang ada hari ini, untuk merasai kemeriahan satu syawal bersama keluarga anda di Kampung...

Pada kesempatan ini, saya ingin memohon ampun maaf kepada semua pengunjung blog saya, semua rakan-rakan saya di Politeknik Mukah Sarawak, di Kolej Universiti Teknologi Tun Hussein Onn 1999-2005, Sek. Men. Teknik Seri Manjung 1997-1998, Sek. Men. Dato'Seri Maharajalela Kg. Gajah 1994-1996, rakan kenalan dalam sistem Politekni, sanak saudara, dan sesiapa juga yang mengenali saya menerusi internat atau di alam nyata.. Mohon maaf seandainya ada tulisan saya, atau tutur kata saya yang menyinggung perasaan anda semua...

Akhir kata saya dan seisi keluarga mengucapkan

"SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR BATIN.."

Disebabkan saya tidak berpeluang untuk memberi kad raya kepada anda semua.. Jadi di sini saya paparkan koleksi kad hari raya buat anda semua...
Koleksi Kad Hari Raya

Admin blog
 http://sembanghari2.blogspot.com/
http://discount-hari2.blogspot.com/

  Anda Juga Mungkin Meminati:
Apa akan terjadi jika laman Web Facebook ditutup
Doa Buat Rakan-Rakan Blogger
  Dimanakah tempat terbaik untuk membuat Pelaburan
Tips menjana pendapatan dengan Nuffnang
Pemasaran Internet Di Portal Ebay.com dan Lelong.com.my
Readers Digest nak Bagi RM200,000
Kenali Zamri Nanyan Dan Patric Chan
Perbaiki Keadaan Ekonomi Semasa Gambar Terkini Pak Ya Home Stay
Jualan Murah Baby land Cloth Diapers
Koleksi Bra Untuk Ibu-Ibu Yang Menyusukan Bayi 
Bengkung Moden Dan Set Bertungku Untuk Ibu Lepas Bersalin
Al-Quran Istimewa (15 Dalam 1) Al-Quran Terjemahan Perkataan + Asbabun Nuzul

No comments:

Post a Comment

Blog Sembang Hari2 di Facebook

Arkib Blog Sembang Hari2..