Friday, February 19, 2010

Selesai Misi di Shah Alam..

kali Sembang2

Salam Satu Malaysia kepada semua pembaca blog ini..

Alhamdulillah, saya telahpun menghadiri mesyuarat lembaga di Quality Hotel Shah Alam bersama pegawai dari Politeknik Ungku Omar, Ipoh.. Kami berada di sana selama 4 hari dari 9 Februari hingga 12 Februari 2010

Shah Alam merupakan sebuah bandar yang mempunyai pembangunan yang terancang.. Saya dapat menyaksikan pemandangan struktur pembangunan yang cantik dan terancang di Shah Alam dari bilik saya di tingkat 20.





Pemandangan Shah Alam dari Tingkat 20,Quality Hotel

Setelah selesai menghadiri Mesyuarat Lembaga kami membuat lawatan sambil bekerja di Politeknik Shah Alam.. Semasa lawatan di PSA banyak perkara baru yang dapat saya pelajari untuk memperbaiki sistem pentadbiran unit peperiksaan PMU..

Kemudian kami  bertolak balik ke Ipoh pada 12 Februari 2010 pada jam 12.00 tengahari.. Kami tiba di PUO pada jam 4.00 petang.. Alhamdulillah, selesai sudah misi saya di Shah Alam pada kali ini..

No comments:

Post a Comment

Blog Sembang Hari2 di Facebook

Arkib Blog Sembang Hari2..